Nyt fra bestyrelsen

- Her kan du læse nyheder og anden information fra bestyrelsen

Husk Våbenkontrol  20-11-2017 21:23:53  Skrevet af: Jørgen Ditlev Jensen

Husk at der er våben kontrol på torsdag 23 nov kl 19.00 Og at dem med egne våben har mødepligt, hvis dem med egne våben ikke møder op, vil det blive anmeldt til politiet. Husk og rengøre dit våben til kontrollen Formanden

Parkering  08-11-2017 14:41:58  Skrevet af: Jørgen Ditlev Jensen

Vi har fået klager fra skolen, fordi at vi holder på brandvejen og nede i hullet. For eftertiden skal vi holde på den store parkeringsplads på højre side overfor brandvejen. Gælder fra dags dato.

Våbenkontrol Torsdag 23 Nov  17-09-2017 13:23:59  Skrevet af: Jørgen Ditlev Jensen

Så er det igen tid til årets lovpligtige våbenkontrol, det bliver 23 nov kl 19.00 i skytteforeningen. Dem med eget våben er der mødepligt, hvis man er forhindret kan man lave en aftale med en i bestyrelsen og ligge våbenet i foreningen, så skal vi nok få det kontrolleret. Våbene skal afleveres rengjorte.

Start af vores nye sæson i Tilst  01-09-2017 12:46:19  Skrevet af: Jørgen Ditlev Jensen

Så er det tid til og starte den nye sæson, vi starter torsdag 7/9 kl 19.00. samtidig en stor tak til dem der hjalp i søndags med og gøre baner klar, så vi er klar til den nye sæson og at politiet på torsdag kan godkende dem. Vi glæder os til og se jer Bestyrelsen

Vestereng  24-04-2017 12:35:30  Skrevet af: Dan Andersen

Onsdag d. 3. maj starter vi udendørs på Vestereng. Vi starter skydningen kl. 19. Kom til tiden, så andre ikke skal vente! Adressen står på hjemmesiden. De af jer der har private våben i foreningens boks skal give besked til mig, hvis i ønsker jeres våben transporteret til Vestereng. Jeg skal have besked senest d. 27/4.

De 10 bedste  19-04-2017 20:25:20  Skrevet af: Jørgen Ditlev Jensen

Hej alle Husk at det er sidste chance for og skyde til de 10 bedste konkurrencen 20 apr. skydninger efter tæller ikke med. Bestyrelsen