Nyt fra bestyrelsen

- Her kan du læse nyheder og anden information fra bestyrelsen

Vestereng  23-04-2018 13:54:37  Skrevet af: Dan Andersen

Så rykker vi snart udendørs på Vestereng.

Vi skyder om onsdagen i sommerhalvåret. Første gang er onsdag d. 2. maj. Vi starter med at skyde kl. 19:00:00, og udlevering af våben er kl. 18:45:00. Vær der til tiden, så andre ikke skal vente på dig!

Adressen er:
Vesterengvej 26
8200 Aarhus N

Har du et privat våben i foreningens boks skal du give besked hvis du ønsker at skyde på Vestereng. Husk at tage transportkasse med senest torsdag d. 26. april. Har du eget våben skal du desuden sikre dig at du har en sikkerhedspløk, ellers kan du ikke skyde.

Generalforsamling  23-01-2018 00:00:00  Skrevet af: Dan Andersen

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i Tilst Skytteforening torsdag d. 22. februar 2018 kl. 19.00

Vigtigt! Angående SKV6  11-01-2018 14:44:44  Skrevet af: Dan Andersen

Medlemmer der ikke har våbenpåtegning til egne våben, og som ønsker at benytte våben i skytteforeningen skal godkendes, for lovligt efter den 1. juli 2018 at få overladt et våben, som tilhører foreningen eller et medlem af foreningen. Se mere på vores hjemmeside under punktet SKV6. http://www.tilst-skytteforening.dk/skv6.aspx

Arbejdsdag  27-12-2017 13:08:31  Skrevet af: Dan Andersen

Banerne trænger til en kærlig hånd. Rigtig meget af fyldet er faldt ud og vi er nødt til få gjort noget snart, ellers kan vi blive tvunget til at holde lukket indtil banerne er lavet. Der er arbejdsweekend søndag d. 7 januar. Vi starter kl. 9, hvor foreningen giver rundstykker. Ved middagstid vil der blive serveret smørrebrød. Skriv til andersen@tilst-skytteforening.dk hvis i kan deltage.

Julefrokost  24-11-2017 10:51:06  Skrevet af: Dan Andersen

Så er det snart tid til julefrokost!

Vi mødes i klubben kl. 17 og laver nogle små lege og konkurrencer. Der vil bl.a. være en juleskydning.

Jesper står for årets menu, og har lovet at kræse for os. Erik har bestilt fadøl ved Hancock, som kan købes til fordelagtige priser, desuden vil der blive solgt rødvin. Og ja, der er snaps! Man er også velkommen til at tage drikkevarer med selv.

Prisen er 150kr. Tilmelding i klubben eller på facebook. SU senest torsdag d. 7/12

Håber I glæder jer lige så meget som os!

Hilsen Festudvalget.