Polterabend ideer, firmaarrangement eller anden aktivitet nær Aarhus

- Vi arrangerer skydning til polterabend, firmaarrangementer eller andre aktiviteter

Mangler du sjove polterabend ideer? Så har vi en ide, hvad med at starte din polterabend med en sjov og venskabelig konkurrence inden for skydning. Skydning er en sjov sport, der appellerer til begge køn og alle aldre. Udover polterabend kan vi også arrangere skydning til firmaarrangementerer og flere andre aktiviteter.

Skydning - Hvordan foregår pistolskydning?

Vi starter dagen med en kort introduktion i hvordan man skyder med pistol, så vi alle kommer sikkert igennem dagens aktiviteter.

Selve skydningen starter med 15 prøveskud med en .22 pistol. Vi skyder på 15 meters afstand. Herefter fortsætter jeres skydning med 10 skud på en ny skive, det er denne skydning, der tæller i konkurrencen. Vi tæller bagefter pointene sammen og udnævner en vinder af dagens skydning.

Tilslut er der mulighed for at skyde med en pistol og en revolver af de lidt større kalibre såsom 9mm pistol og .38 revolver. Der skydes 2 x 5 skud med disse, 5 stk. med 9mm pistol og 5 stk. med .38 revolver. Se billeder af pistolerne der skydes med her.

Der vil til en hver tid være kompetente instruktører til at holde øje og vejlede jer under jeres skydning. Arrangementets varighed vil typisk være ca. 2,5 time måske mere afhængigt af deltager antal. Deltager antal er 6-16 personer pr. arrangement.

Pris for skydning - Hvad koster et arrangement?

Hvad enten det er polterabend, firmaarrangement eller anden form for skydning er prisen kr. 250 pr. person. Hertil kommer eventuelle ekstra skud. Der er desuden mulighed for at købe øl og vand efter endt skydning.

Ved bestilling af jeres skydning skal i betale et depositum på i alt 500 kr. Efter endt skydning for i selvfølgelig depositummet tilbage. Aflyser I aftalen bortfalder depositum. Resterende betaling foretages på dagen for skydningen. Vi tager både VISA, Mastercard og kontanter.

Hvis det ønskes har vi mulighed for at give en medalje til vinderen af dagens skydning. Prisen er 50 kr. pr. medalje. Ønsker i at der skal være en medalje til vinderen af skydningen skal dette meddeles ved tilmelding.

Meld jer til polterabend skydning

Er i fra Århus eller omegnen omkring Århus, og mangler i sjove ideer til en polterabend eller et firmaarrangement, så prøv skydning. Vi garanterer at i vil synes om skydning - skydning med pistol er en anderledes og sjov aktivitet.

For nærmere information vedrørende skydning eller tilmelding til et arrangement kan Tilst skytteforenings formand Jørgen Ditlev Jensen kontaktes. Send os en mail her. Vær gerne i god tid, helst en måned før, så er der større chance for at vores instruktører kan den dag hvor i ønsker at skyde. Polterabend skydning finder sted i Tilst skytteforenings lokaler på Tilst skole, Tåstumvænget 8, 8381 Tilst, Århus. Se nærmere her.

I bedes venligst møde op i ædru tilstand, ellers vil vi desværre se os nødsaget til at aflyse skydningen, og depositummet vil bortfalde.