Tilst skytteforening

- Her kan du se hvordan du finder Vesterengvej 26, 8200 Århus N

Forklaring til kort

Banerne kan godt være lidt svære at finde, da de er gemt væk inde i en lille skov. Du kan bruge linket til Google maps her. Eller du kan følge rutebeskrivelsen herunder.

Du skal ind ad vejen med skiltet "Elitecenter skydning".

Vejvisning til Tilst skytteforening Vestereng

Følg vejen rundt. Drej til venstre lige før bommen, og følg vejen forbi volleyballbanerne, og om til de grønne bygninger. Du kan køre lige til døren.

Vejvisning til Tilst skytteforening Vestereng

Du finder indgangen ved den rødepil. Når du kommer indenfor, skal du gå til venstre. Vi sidder bagerst i lokalet, ca. der hvor den blåpil markerer. Vi deler banerne med andre klubben, så der kan være andre mennesker i første del af lokalet.

Lidt om Vestereng

Fra 1. onsdag i maj, og indtil 1. torsdag i september har vi mulighed for at skyde på Vestereng om onsdagen. Der er ingen kassevagt på Vestereng, så du skal kunne klare dig selv. Du skal altså selv have dit våben og ammunition med. Husk at det kræver at du har taget skyderlederprøven før du må skyde alene! Det er sjovt og udfordrende at skyde udendørs, da du bl.a. kan komme til at prøve at skyde hurtigt (5 skud på 10 sekunder). Hvis du gerne vil skyde på Vestereng kan du aftale nærmere med en fra bestyrelsen eller tage en af dine klubkammerater med.